miércoles, 7 de febrero de 2007

Benvinguts

Hi han persones que estan destinades a plorar de per vida. Jo sóc una d'elles. Ho sé. Diuen que els qui tenen una marca prop de l'ull, on cauen les llàgrimes, són els elegits.
Doncs jo tinc aquest do, el de plorar per sempre.
Ho sé. Perquè abans de nèixer ja plorava, m'ho va dir la meva mare; però ella diu que els qui ploren abans de veure el món són els més afortunats. Jo crec que no. Simplement ja sabia el que m'esperava i plorava per no voler veure la veritat. Però ells no ho entenien. I em van posar Mar.


"...perquè el Mar de llàgrimes és el mar..."


2 comentarios:

David JB dijo...

Benvinguda al món dels blogs. Que et vagi molt bé, i plora, és clar, fes el que vulguis, però plora per moltes coses, no només per coses tristes ;)

mar dijo...

Moltes gràcies Laprí, així ho faré. També sé plorar de riure :)